środa, 6 maja 2015

Tanie tynki, czyli tajemnica Gipsowego Księcia!

Tajemnica gipsowego księcia
Dziś nadszedł dzień aby ujawnić tajemnicę! -  „Gipsico”.  Dla wielu z Was, tak jak do niedawna dla mnie, to słowo znaczyło niewiele.  Tajemne było dla mnie samo słowo i zaciemniona wiedza. Żeby była jasność, nie poruszam tu ani tematu chiromancji ani wróżbiarstwa ani tym bardziej jasnowidzenia.  Gipsico pojawiło się w mojej świadomości jakieś pół roku temu, kiedy to jeden z moich znamienitych kolegów, wspomniał tę nazwę. Wtedy jeszcze nie wiele mnie to interesowało, bo mocno skupialiśmy się na zupełnie innych słowach. Jakiś czas temu  temat jednak powrócił do mnie jak bumerang, co skądinąd nieco mnie zaintrygowało i postanowiłam sprawdzić co niesie za sobą tajemnica Gipsico. 

Pokaż kotku co masz w środkuT
Jeśli doszedłeś do tego momentu wpisu, oznacza to, że też jesteś żywo zainteresowany
           Mój znamienity kolega wspominał na spotkaniu coś o jakiś produktach, cenach itd. W odniesieniu do naszego asortymentu w sklepie wydawało mi się dosyć miałkie na tamten czas wprowadzanie produktów, których nazwa i skuteczność była dla mnie jak tajemnica rodem z książek o Harym Poterze, ponieważ jednak  temat sam powracał, postanowiłam przyjrzeć mu się nieco bliżej.
Nie trudnym jest poprosić o pomoc w tej materii wujka googla, który z szybkością światłowodu zrobi myk pod tytułem „pokaż kotku, co masz w środku” i tak też się stało. Z grubsza pierwsza informacja została zaczerpnięta. Jak się okazało Gipsico, to nasz rodzimy, co oznaczy Polski producent chemii budowlanej.  Początek firmy datuję na jakieś 20 lat wstecz, kiedy to, „mało szalony chemik” postanowił założyć firmę, która zajęła się produkcją  zapraw budowlanych na bazie wapna. Później owy „mało szalony chemik” na bazie doświadczeń, wiedzy i umiejętności  tworzył po koleii receptury coraz to nowych produktów farb, tynków strukturalnych i ozdobnych, gruntów, zaprawa, klejów z których finalnie powstała linia produktów Ceral.  Dziś Gipsico to bardzo dobrze rozwijające się przedsiębiorstwo. 


http://rotman.sklep.pl

Wizja 2
Tyle informacji wujka googla, teraz coś z tajnych przecieków!
Zrobiłam mały research wśród wykonawców i nabywców produktów marki Gipsico. Oczywiście dla własnych celów i interesu, ponieważ decyzji o wprowadzeniu  lub nie nowych produktów do sklepu nie podejmuje się jednego dnia. Zważając też na to, że prowadzimy sprzedaż w 99,9% produktów marek, które znane są i sprawdzone na całym świecie.

Opinie były podzielone i nie ma się czemu dziwić. 

1.       Polski producent tzw „no name”
2.       Mało zachęcające opakowania i etykiety
3.       Słabe karty produktów
4.       Wyróżniająca jakoś produktów np.: chwalono tynk i farby lateksowe oraz silikatowo-silikonowe
5.       Dobra cena
6.       Duża ilość produktów w tym systemy
7.       Słaby marketing

No i cóż dodać, ja od siebie dodam, że niestety o ile produkty są dobrej jakości i mogą z powodzeniem konkurować z europejskimi odpowiednikami a ceny rzeczywiście zachęcają do zakupu, o tyle producent nie popisał się działaniami marketingowymi na rynku, co sprawiło jak mniema kompletne zaćmienie marki. 
Każde dziecko  oczywiście  wie, że książki nie ocenia się po jej okładce,  a po treści, nie mniej jednak w sprawach sprzedaży okładka jest bardzo ważna.  

              Decyzja o wprowadzeniu produktów Ceral, była dosyć trudna i zdaję sobie sprawę z tego, że może Wam nie przypaść do gustu, ale wzięłam pod uwagę 3 moim zdaniem najważniejsze czynniki,  pozbywając się tym samym syndromu” beznadziejnego w smaku cukierka w super błyszczącym papierku”.



Trzy punkty wyjściowe
1.       Jakość produktów
2.       Cena produktów
3.       Rodzima produkcja dostosowana do naszego klimatu i potrzeb oraz doświadczenie.


Gipsico bez kitu
 Idąc za tą filozofią, produkty Gipsico z linii Ceral, możecie od 3 dni nabywać również w naszym sklepie.  Sprawdzajcie sami, przesyłacie swoje opinie, macie zawsze wpływ na to, co sprzedajmy w naszym sklepie. Myślę, że jeśli producent przysiądzie i popracuje nad stroną wizualną opakowań oraz nie ukrywam swoją firmową, po kilku latach przy zachowaniu tej jakości produktów lub jeszcze ich udoskonaleniu będziemy mogli pochwalić się przyzwoitą marką produktów o solidnych tradycjach.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz