Tajemnica gipsowego księcia
Dziś nadszedł dzień aby ujawnić tajemnicę! - „Gipsico”. Dla wielu z Was, tak jak do niedawna dla mnie,
to słowo znaczyło niewiele. Tajemne było
dla mnie samo słowo i zaciemniona wiedza. Żeby była jasność, nie poruszam tu
ani tematu chiromancji ani wróżbiarstwa ani tym bardziej jasnowidzenia. Gipsico pojawiło się w mojej świadomości
jakieś pół roku temu, kiedy to jeden z moich znamienitych kolegów, wspomniał tę
nazwę. Wtedy jeszcze nie wiele mnie to interesowało, bo mocno skupialiśmy się
na zupełnie innych słowach. Jakiś czas temu
temat jednak powrócił do mnie jak bumerang, co skądinąd nieco mnie
zaintrygowało i postanowiłam sprawdzić co niesie za sobą tajemnica Gipsico.
Pokaż kotku co masz w środkuT
Jeśli doszedłeś do tego momentu wpisu, oznacza to, że też
jesteś żywo zainteresowany
Mój znamienity kolega
wspominał na spotkaniu coś o jakiś produktach, cenach itd. W odniesieniu do
naszego asortymentu w sklepie wydawało mi się dosyć miałkie na tamten czas
wprowadzanie produktów, których nazwa i skuteczność była dla mnie jak tajemnica
rodem z książek o Harym Poterze, ponieważ jednak temat sam powracał, postanowiłam przyjrzeć mu
się nieco bliżej.
Nie trudnym jest poprosić o pomoc w tej materii wujka
googla, który z szybkością światłowodu zrobi myk pod tytułem „pokaż kotku, co
masz w środku” i tak też się stało. Z grubsza pierwsza informacja została
zaczerpnięta. Jak się okazało Gipsico, to nasz rodzimy, co oznaczy Polski
producent chemii budowlanej. Początek
firmy datuję na jakieś 20 lat wstecz, kiedy to, „mało szalony chemik”
postanowił założyć firmę, która zajęła się produkcją zapraw budowlanych na bazie wapna. Później
owy „mało szalony chemik” na bazie doświadczeń, wiedzy i umiejętności tworzył po koleii receptury coraz to nowych
produktów farb, tynków strukturalnych i ozdobnych, gruntów, zaprawa, klejów z których
finalnie powstała linia produktów Ceral. Dziś Gipsico to bardzo dobrze rozwijające się
przedsiębiorstwo.
Wizja 2
Tyle informacji wujka googla, teraz coś z tajnych
przecieków!
Zrobiłam mały research wśród wykonawców i nabywców produktów
marki Gipsico. Oczywiście dla własnych celów i interesu, ponieważ decyzji o
wprowadzeniu lub nie nowych produktów do
sklepu nie podejmuje się jednego dnia. Zważając też na to, że prowadzimy
sprzedaż w 99,9% produktów marek, które znane są i sprawdzone na całym świecie.
Opinie były podzielone i nie ma się czemu dziwić.
1.
Polski producent tzw „no name”
2.
Mało zachęcające opakowania i etykiety
3.
Słabe karty produktów
4.
Wyróżniająca jakoś produktów np.: chwalono tynk
i farby lateksowe oraz silikatowo-silikonowe
5.
Dobra cena
6.
Duża ilość produktów w tym systemy
7.
Słaby marketing
No i cóż dodać, ja od siebie dodam, że
niestety o ile produkty są dobrej jakości i mogą z powodzeniem konkurować z
europejskimi odpowiednikami a ceny rzeczywiście zachęcają do zakupu, o tyle
producent nie popisał się działaniami marketingowymi na rynku, co sprawiło jak
mniema kompletne zaćmienie marki.
Każde dziecko oczywiście wie, że książki nie ocenia się po jej okładce,
a po treści, nie mniej jednak w sprawach
sprzedaży okładka jest bardzo ważna.
Decyzja o wprowadzeniu produktów Ceral, była dosyć trudna i zdaję sobie sprawę z tego, że może Wam nie przypaść do gustu, ale wzięłam pod uwagę 3 moim zdaniem najważniejsze czynniki, pozbywając się tym samym syndromu” beznadziejnego w smaku cukierka w super błyszczącym papierku”.
Trzy punkty wyjściowe
1.
Jakość produktów
2.
Cena produktów
3.
Rodzima produkcja dostosowana do naszego klimatu
i potrzeb oraz doświadczenie.
Gipsico bez kitu
Idąc za tą filozofią, produkty Gipsico z linii Ceral, możecie od 3 dni nabywać również w naszym sklepie. Sprawdzajcie sami, przesyłacie swoje opinie, macie zawsze wpływ na to, co sprzedajmy w naszym sklepie. Myślę, że jeśli producent przysiądzie i popracuje nad stroną wizualną opakowań oraz nie ukrywam swoją firmową, po kilku latach przy zachowaniu tej jakości produktów lub jeszcze ich udoskonaleniu będziemy mogli pochwalić się przyzwoitą marką produktów o solidnych tradycjach.
Idąc za tą filozofią, produkty Gipsico z linii Ceral, możecie od 3 dni nabywać również w naszym sklepie. Sprawdzajcie sami, przesyłacie swoje opinie, macie zawsze wpływ na to, co sprzedajmy w naszym sklepie. Myślę, że jeśli producent przysiądzie i popracuje nad stroną wizualną opakowań oraz nie ukrywam swoją firmową, po kilku latach przy zachowaniu tej jakości produktów lub jeszcze ich udoskonaleniu będziemy mogli pochwalić się przyzwoitą marką produktów o solidnych tradycjach.
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz